Miért van szüksége alvásra a fogyáshoz

Aludd ki magad, ha fogyni szeretnél! - A kialvatlanság hatása a szervezetre

Itt van most: Kezdőlap » Cikkek » Egészségmegőrzés » Így segíti a fogyást az elegendő alvás Így segíti a fogyást az elegendő alvás Az alvásnak számos pozitív hatásai vannak, ennek ellenére sokan elhanyagolják, és csak órát szánnak erre a —szervezetünk számára igen csak szükséges- tevékenységre.

miért van szüksége alvásra a fogyáshoz

Azt már a legtöbben tudják, hogy elegendő alvás nélkül a fogyás sem lesz sikeres, de hogyan befolyásolja a diétánkat, és hogyan hat a fogyásra? A fogyás és az alvás kapcsolata Számos kutatás bizonyította, hogy az elegendő, azaz napi 8 óra alvásra szüksége van a szervezetnek, többek között a fogyás szempontjából is.

Aludjunk, hogy zsírt égessünk!

A kevés alvás ugyanis a gyenge munkateljesítmény és az ingerlékenység mellett hogyan lehet fogyni pooch energiaszintet eredményezhet, ami az étkezési szokásokat is jelentősen befolyásolja.

Ezt például egy kísérlettel is bizonyították, aminek a résztvevőit óra alvás helyett maximum 5 órát engedték aludni. Ez azt eredményezte, hogy kevés alvás után jobban vágytak a cukrosabb és zsírosabb ételekre, nem csak nap közben, hanem éjszaka is.

Mivel a kevés alvás kevés energiát eredményez, a hiányzó energiát evéssel igyekszünk pótolni. Az energiaszintünk tehát jelentősen befolyásolja a diétánk eredményességét.

miért van szüksége alvásra a fogyáshoz

Tudni szeretnéd, hogy Neked hogy áll az energiaszinted? Töltsd ki ingyenes vitalitási kérdőívünket, amit ITT találsz.

  • 6 ok, amiért az alvás fogyaszt | Well&fit
  • Fogyás és köszvényes rohamok
  • Azok, akik 7 óránál kevesebbet alszanak, hajlamosabbak a hízásra, ráadásul nehezebben is tudnak fogyni, derült ki a Columbia Egyetem kutatásából.
  • Esti stresszoldás, pihentető alvás, éjszakai testsúlykontroll A rossz minőségű alvás elhízáshoz vezethet és szabotálhatja a diétádat is.
  • Így segíti a fogyást az elegendő alvás - Metodic
  • Fáradtság és fogyás tünetei
  • Fogyás alvással Fogyás alvással A legújabb kutatások szerint a fogyni vágyók könnyebben szabadulhatnának meg kilóiktól, ha naponta néhány órával többet töltenének alvással.
  • Az alvás az egyik legfontosabb összetevője a fogyásnak - ezt sokan, sok helyen leírták már, de az ember azt gondolná, igazából nem olyan fontos, hogy 6 vagy 7 órát alszik esténként, pedig kilók múlhatnak rajta.

Energiaszintünket az alvás mellett az életmódunk is befolyásolja, ezért nagyon sokat számít az étkezési szokásunk. Éppen ezért gondoskodtunk róla, hogy étlapunkon olyan diétás ételek szerepeljenek, amelyek minőségi — glutén, cukor, tej és tejtermékmentes- alapanyagokból készülnek.

miért van szüksége alvásra a fogyáshoz

A fogások országszerte rendelhetők. Az alvás további pozitív hatásai Kisimult arcbőr, kevesebb ránc — a kevés alvás által megemelkedik a stresszhormonok mennyisége, ami a természetes kollagéntermelés csökkenéséhez vezet, tehát beindul a korai öregedés. Az elegendő alvás jót tesz a kollagéntermelésnek, valamint az arc is ragyogóbb és kisimultabb lesz.

miért van szüksége alvásra a fogyáshoz

Segíti a cukorbetegség megelőzését — az alvás megfelelő mennyisége és minősége csökkenti az inzulinérzékenységet. A kevés alvás miatt a szervezetnek több inzulinra lesz miért van szüksége alvásra a fogyáshoz, ezáltal többet kezd el termelni, ami inzulinrezisztenciát eredményezhet.

miért van szüksége alvásra a fogyáshoz

Jobb koncentráció — számos kutatás bebizonyította, hogy azok, akik elég időt szánnak az alvásra, sokkal gyorsabban sajátítják el az új ismeretanyagokat.

Betegségek elkerülése — mivel a kevés alvás növeli a stresszt, a stresszhormon szintje megemelkedik, így nagyobb eséllyel alakulhat ki rák vagy szívbetegség.

miért van szüksége alvásra a fogyáshoz

Elegendő alvással azonban csökkenthetjük a betegségek kialakulásának kockázatát.

Lásd még