Eredményes fogyás titka. Az eredményes, tartós fogyás titka: a tudatos fogyókúra

Lassú, tartós fogyás: meg fogsz lepődni, mit javasolt az edzőm!

A siker kulcsa, hogy meginduljon a fogyás

Lassú az anyagcseréd, nem megy a fogyás? Az alábbi tippek gyors megoldást kínálnak a problémádra!

Sikeres FOGYÁS 2020-ban - Stílus csevej Anettel

A szervezeted a kalória-égetésre van berendezkedve. Ez azt jelenti, hogy miközben ezt a cikket olvasod, szintén erősen dolgozik.

eredményes fogyás titka

Minden dologhoz, amit teszel a levegővételtől az alvásigenergiát használsz fel. Ha egész nap az ágyban fekszel, a szervezeted átvált a nyugalmi anyagcsere állapotába. Az anyagcsere gyorsasága és milyensége pedig mindenkinél teljesen egyedi dolog.

eredményes fogyás titka

Számos tényező van hatással az anyagcserére. A magasság, a súly a nehezebb emberek több kalóriát égetneka nem a nőknek lassabb az anyagcseréjük, mint a férfiaknaka kor az anyagcserénk lelassul, ahogy öregszünkaz izom-zsír arány az izom több kalóriát éget, mint a zsírvalamint a genetikai adottságok is meghatározóak.

eredményes fogyás titka

Ha csak heti alkalommal 45 percig végzel intenzív testmozgást, azzal már minden második héten fél kiló zsírt eredményes fogyás titka csupán az anyagcseréd edzést követő munkája által. Érdemes ezért mindent beleadnod abba a 45 percbe!

Lassú, tartós fogyás: meg fogsz lepődni, mit javasolt az edzőm!

Alvás a karcsúságért Azt hiszed, ha tovább maradsz fent, több kalóriát is égetsz? Az igazság az, hogy ha többet alszol, azáltal gyorsabb lesz az anyagcseréd is. Már egyetlen álmatlan éjszaka is 5 százalékkal lelassítja a következő napon a nyugalmi anyagcserédet pár óra erejéig.

A kutatások azt is kimutatták, hogy a nők 4 óra alvás után átlagosan kalóriával többet fogyasztottak, mint egy kiadós, 9 órás alvás után. Ne sajnáld ezért magadtól a napi óra durmolást! A kulcs az étkezési szokásaidban rejlik Ideális esetben arra törekszel, hogy az anyagcseréd eredményes fogyás titka nap aktívan dolgozzon.

eredményes fogyás titka

Ezt mégis mi akadályozza meg? A vércukorszint leesése. Az agyad elsődleges üzemanyaga ugyanis a vércukor, így amikor a vércukorszint csökken, lépéseket kell tennie a megfelelő cukorszint fenntartása érdekében.

Viszont ezt lehet okosan és felelőtlenül is csinálni - most megmutatom, mi a titka az előbbinek!

A szervezet ekkor kortizol hormont szabadít fel, ami elkezdi lebontani a szöveteket amibe sajnálatos módon az izomszövet is beletartozikés ezt glükózzá alakítja át, hogy táplálja az agyat.

Tehát az alacsony vércukorszint miatt kevesebb izmod marad, ezáltal pedig lelassul az anyagcseréd. Mi a megoldás? Egyél kisebb adagokat ebédre, és közte iktass be kalóriás rágcsálnivalókat, hogy szinten tartsd a vércukrodat.

Wellness Cafe tipp: Egyél egy falatot, mielőtt lefekszel.

Így lehet egészséges a fogyókúra, diéta

Csupán egy mítosz, hogy nem szabad enned vacsora után: a vércukorszinted körülbelül 3 óránként változik, tehát ha este 6-kor vacsorázol, este 9-re a vércukorszinted a normál szint alá süllyed.

Tartsd ezért az anyagcserédet mozgásban egy lefekvés előtti rágcsálnivalóval pl. Kapcsolódó cikkek.

eredményes fogyás titka

Lásd még