Moong dal cheela a fogyásért

Távolítsa el a kövérséget a külső comboktól |

15 indiai vegetáriánus Reggeli receptek egy reggeli Treat:

Kezdőlap Karcsúsító terjedés Kezdje a napot a radzsasztáni dal ka chillával néhány létfontosságú tápanyagért és vitaminért; lent a seviyan upma remek módja annak, hogy egy reggeli fehérje mennyiséget kapjon A pudzsák a sarkon vannak, és szerezd meg az embereket - a felét teljes étkezés helyett levesekre és szendvicsekre cserélted. A reggelitől a teljes étkezésig, sőt a desszertig az indiai ételek egészséges és ízletes ételeket kínálnak.

Még az indiai ételekben is, ha mérsékelten használ olajat, az nem lesz egészségtelen. Valójában a megfelelő mennyiségű olaj elengedhetetlen a kiegyensúlyozott étrendhez.

Távolítsa el a kövérséget a külső comboktól

A mustárolaj monosaturált zsírokkal és egyenletes ghee derített vajmértékkel, nem rossz. Az indiai ételekben használt fűszerek antimikrobiális és antioxidáns tulajdonságokkal is rendelkeznek. A szegfűszeg antibakteriális és antiszeptikus, míg a fahéj segíti az alacsony sűrűségű lipoprotein LDL koleszterinszint csökkentését. Valójában a tanulmányok azt sugallják, hogy a fahéj a vércukorszintet is szabályozza.

Gaurav Lavania, az ITC Sonar vezető sous szakácsa úgy véli, hogy a fűszereink tökéletesek az éghajlatunkhoz, és segítik a test hűsítését és tisztítását.

szertralin és súlygyarapodás vagy fogyás

Sok indián moong dal cheela a fogyásért jó helyzetben, és nem engedheti meg magának a gazdag ételeket. Tehát az olajok elengedhetetlenek. Azt mondja Nafis: "Olaj segítségével megsütheti ételeit sütés helyett. Először ott van a reggeli. Az ITC szakácsa, Lavania, a Sonar olyan egészséges csákányokat kínál, mint a Radzsasztáni dal ka chilla, a dosa-mint a palacsinta moong dal paszta és a seviyan upma, egy észak-indiai vállalja a népszerű dél-indiai snacket seviyan helyett sooji.

Az moong dal ban ben chilla magnéziummal, folsavval és B6-vitaminnal rendelkezik, valamint antioxidáns, amely segíti a koleszterinszintet.

Cukorbetegség-diéta terv indiánok számára - mit szabad enni és kerülni

Az seviyan upma, cérnametélt, iroda adott, chana dal és a mustármag temperálásakor hüvelyesek vannak, amelyek jó fehérjeforrás és tápanyagok, például vas. A gyümölcsök és a fölözött tej a Phol-er paayesh-ben összeérnek egy ajakfacsaró és bűntudat nélküli desszertért Ebédre is sok lehetőség van. Dewan egy dél-indiánt javasol mostanra koshimbri, saláta moong dal és friss zöldségek.

Csak áztassa a dal négy órán át. Egy tálba dobja a dal, adjunk hozzá apróra vágott hagymát, chilit, curry leveleket, fűszereket és citromlevet.

Mi a cukorbetegség?

És áss be. A főételhez az meen kozhambu, ahol a halat nem sütik, hanem mártásban főzik, lehetőség van. Az ebben használt görögszéna, mustármag és kömény gazdag vitaminokban és ásványi anyagokban. A mustárnak gyógyhatásai vannak, csakúgy, mint a fokhagymának, amely ebbe a dél-indiai csemegébe kerül. A bengáli lauki chana dal szintén alacsony a kalóriatartalma.

15 Yummy indiai vegetáriánus reggeli receptek, hogy megpróbáljátok

Lauki palacktököt rostokban gazdag és könnyen emészthető, ideális a súlyfigyelők étrendjéhez. Főtt lauki vízhajtóként működik.

pesarattu recipe - moong dal dosa recipe - how to make pesarattu dosa

Forraljuk a dal kurkuma porral, fahéjjal és sóval. Add hozzá sült köményport temperálás helyett. És természetesen van saag amelyet nagylelkűen használnak az kövér fogyás celebek főzésben. Menni valamiért Deccani saag, spenóttal készült, kalmi saag és kaporlevelek. Blanszírozzuk és aprítsuk fel a spenótot. Vágja le a kalmi saag és kapor.

gyors diéta folyadék

Temper kömény, száraz vörös chili, zöld chili, apróra vágott hagyma, kapor és zúzott fokhagyma. Add hozzá apróra vágott nyugodt, spenótot, hagymazöldet, fűszerezzük és főzzük, amíg a víz moong dal cheela a fogyásért.

A leveles zöldségek ideálisak a testsúly ellenőrzéséhez, mivel alacsony a kalóriatartalom. Úgy gondolják, hogy hasznosak a szívbetegségek kockázatának csökkentésében is, mivel alacsony zsír- és élelmi rosttartalmúak.

fogyás átalakítása com

Emellett folsavban, C-vitaminban, káliumban és magnéziumban gazdagok. Ezek mindenképpen egészségesebb alternatívák a maida fehér finomított liszt kenyerekben használják. És ha egy kis édességre vágyik, kényeztesse Joymalya Banerjee séfjét phol-er paayesh anélkül, hogy felborítaná a teljes étrendet. Az paayesh kheer a mandulán kívül olyan gyümölcsöket is tartalmaz, mint a görögdinnye, a szőlő és a papaya.

Külső kövérséget comboktól

A görögdinnye biztosítja a C- és A-vitamint, míg a papaya az egyik legegészségesebb gyümölcs, amely fokozza az emésztőrendszert és az immunrendszert. Se tojás, se liszt, se tejszín - egészséges desszert, ha valaha is volt ilyen. Csak használjon fölözött tejet és a legkevesebbet, vagy akár semmilyen cukrot - a gyümölcsök gondoskodnak édes vágyukról.

Lásd még