Dash diéta heti étrend, Csökkentsük a sót!

dash diéta heti étrend

dash diéta heti étrend az elhízott beagle fogy

Orvostudományi kutatásokban azok a résztvevők, aki DASH étrendet követtek, csökkenteni tudták vérnyomásukat két héten dash diéta heti étrend. A DASH különböző típusú ételféleségek bizonyos mennyiségű napi adagját jelenti. Az adagok mennyisége és száma aszerint változik, hogy hány kalóriára van szüksége egy nap.

1400 KCAL NAPI ÉTREND, avagy DIÉTA OKOSAN -- VLOG #136

Érdemes fokozatos bevezetni a változtatásokat. Például először a só fogyasztását korlátozza napi mg-ra, ami nagyjából egy kávéskanálnyi. Ez a mennyiség az összes elfogyasztott só mennyiségére vonatkozik, beleértve a késztermékeket, pl.

dash diéta heti étrend t4 kiegészíti a fogyást

Egyen egy gyümölcsöt vagy egy marék apróbb gyümölcsöt az étkezéseihez vagy napközbeni kisebb étkezéseire. A konzerv vagy aszalt gyümölcsöket kényelmesen tudja kezelni, azonban figyeljen arra, hogy ezek ne tartalmazzanak hozzáadott t9 zsírégető mellékhatások. A szokásos mennyiség felét használja vajból, margarinból vagy salátaöntetből és használjon alacsony zsírtartalmú ízesítőket.

dash diéta heti étrend jó fogyókúrás rutin

Alacsony zsírtartalmú tejtermékeket igyon teljes vagy zsírdús tejből készült italok helyett. Legfeljebb napi 16 dkg húst fogyasszon és néhány étkezése legyen vegetáriánus. Egyen több zöldséget és hüvelyest mint például szárazbabot dash diéta heti étrend lencsét.

Chips és édesség helyett rágcsaként sózatlan magvakat és perecet, mazsolát, alacsony zsírtartalmú joghurtot, fagyasztott joghurtot, sózatlan vaj nélküli pattogatott kukoricát vagy nyers zöldséget fogyasszon.

Rendszeresen ezeket az ételeket érdemes fogyasztania az energiaigényének megfelelően: Gabonafélék: adag naponta, 1 adag 1 szelet kenyér vagy 10 dkg főtt rizs vagy főtt tészta Zöldségek: adag naponta, 1 adag 20 dkg nyers zöldség vagy 10 dkg főtt zöldség Dash diéta heti étrend adag naponta, 1 adag 20 dkg nyers gyümölcs vagy 10 dkg főtt gyümölcs Alacsony zsírtartalmú tejtermékek: adag naponta, 1 adag 2,5 dl tej vagy 4 dkg sajt Húsok, baromfi, hal: 2 vagy kevesebb adag naponta, 1 adag 8 dkg Diófélék, magvak és hüvelyesek: adag hetente, 1 adag 8 dkg Zsiradékok és olajok: adag naponta, 1 adag 1 kávéskanál Édességek: hetente legfeljebb ötször keveset.

dash diéta heti étrend nulla tészta fogyás

Lásd még