Hogyan lehet ésszerűen és tartósan fogyni

Fogyási kisokos: fogyókúra ésszerűen

hogyan lehet ésszerűen és tartósan fogyni

A gyors diéták nem működnek - ez nem hogyan lehet ésszerűen és tartósan fogyni azt, hogy nem lehet velük fogyni, mert lehet. Csakhogy a gyors diétákkal leadott kilók mind visszajönnek.

  1. Hogyan lehet a leggyorsabban fogyni? - Fogyókúra | Femina
  2. Susanszky Ivan
  3. Távolítsa el a hasi zsír tippeket
  4. Szóval le szeretne fogyni
  5. Fogyási kisokos: fogyókúra ésszerűen - Stop-Sugar
  6. Lefogyni — utazzgyerekkel.
  7. Hogyan lehet ésszerűen és tartósan lefogyni, 5+1 tipp, amivel végre tartósan fogyhatsz

Ezt nevezik jojóeffektusnak. Ahhoz, hogy tartósan és sikeresen csökkenthesd a súlyodat, és elkerülhesd a jojózást, egy másik megközelítésre van szükség.

A diétás módszerek és tippek rengetegében nem véletlen, ha sok fogyókúrázó elveszve érzi magát. A megoldásokért, a garantált eredménnyel járó stratégiákért és a személyre szabott jó tanácsokért érdemes szakértőhöz fordulni. A következő, gyakran felmerülő kérdésekre fogyókúra-tanácsadóink, Dr. Csiszár Miklós és Dr.

Mi is maga a jojóeffektus? Ez alatt a gyors fogyás utáni gyors visszahízást értjük, amelynek egyfelől az az oka, hogy a célsúly elérése után a diétázó visszaáll a korábbi étrendjére, másfelől az, hogy az extrém kalóriamegszorítás miatt a szervezet "éhező módba kapcsol", vagyis úgy érzékeli, hogy nem kap elég tápanyagot, ezért a bevitt ételből többet raktároz el zsír formájában, és lelassítja az anyagcserét.

Ha emellett a fogyókúrázó visszatér a korábbi étkezési szokásaihoz, amelyek miatt meghízott, könnyű megérteni, hogy lehet, hogy minden leadott kiló pillanatok alatt visszajön, sőt, a hízás még annál is tovább folytatódik.

Hogy lehet kiküszöbölni a jojózást?

Hogyan fogytam 70 kg-ot egy év alatt - Kosztolányi Tibor története

A tartós fogyás alapja a kalóriadeficit, de nem mindegy, hogy mennyi kalóriadeficit. Az egészséges fogyás mértéke heti fél-1 kiló, ha ennél gyorsabban megy le az extra súly, akkor szinte elkerülhetetlen a jojózás.

hogyan lehet ésszerűen és tartósan fogyni

Ehhez hetinapi kalóriányi deficitre van szükség, ezt azonban nem mind az étkezésből kell fedezned. Sőt, az a legideálisabb, ha nagyjából az egyharmadát mozgásból állod. Az hogyan lehet ésszerűen és tartósan fogyni már ezekből az arányokból is látszik, hogy bár a mozgás tagadhatatlanul fontos az anyagcsere rendes működéséhez és a vércukorszint rendben tartásához, a fogyás sikere a táplálkozáson áll vagy bukik. Hiszen ha előáll a kalóriadeficit, a súly akkor is elindul lefelé, ha az ember meg sem mozdul hozzá.

Egészség, hatékony zsírégetés, tartós fogyás, testzsírszázalék, BMI index

Ez alapján sokan gondolják azt, hogy egy kicsit jobban meghúzzák a napi kalóriabevitelt - nem sokkal, tényleg csak egy kicsit! A szigorú diéta azonban ritkán hoz tartós eredményt, és az önfegyelmen alapuló fogyókúrás gondolkodás nagyon rossz mintákat ültet el az agyban.

hogyan lehet ésszerűen és tartósan fogyni

Ha szigorú fegyelmet igényel, hogy ne együnk, akkor az étel nyilván valami olyan dolog, amire szörnyen vágyunk, mégsem kaphatjuk meg, innen pedig egyenes az út az ételfüggőség és az étkezési zavarok világába. A tartós fogyáshoz elengedhetetlen, hogy az ember átprogramozza az agyát, és reálisan közelítse meg a fogyást, ne akarjon többet és gyorsabban fogyni, mint az egészséges, és akkor könnyen elkerülheti a jojózást.

Éttermek fogyni a hozzáállásváltásban segít például az intuitív étkezés is, melynek egyik alapelve éppen az, hogy el kell utasítani a fogyókúrás mentalitást, hiszen ami tilos, arra csak jobban vágyunk, helyette ésszerű, új étrendet kell kialakítani.

hogyan lehet ésszerűen és tartósan fogyni

Lásd még